Contact & Hulp

Als je hulp nodig hebt of vragen hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. De beste manier om dit te doen is via ons contactformulier.
We hebben al antwoorden gegeven op de meest gestelde vragen in onze kokadi Inzichten samengevat.

 

Algemeen advies

Ik heb een vraag over een product

Laat ons weten in welk product je geïnteresseerd bent en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Algemeen advies
Ik heb een vraag over een product - MAMADECKE Amadeus in Horse Wunderland

Ik wil persoonlijk advies

Wij geven u graag persoonlijk advies tijdens onze telefonische openingstijden van ma - vr: 9:00 - 12:00 op tel.: +49 (0)89 24 88 10 444 (lokaal tarief).

Heb je onze slijtagetest al geprobeerd?

Welk type drager ben ik?

We bellen je ook graag voor een persoonlijk advies, gebruik hiervoor het contactformulier.

Welke Draagzak modellen zijn er?

We bieden verschillende modellen aan. Naast Draagdoek en Ringsling is er de Flip, TaiTai, WrapStar, WrapTai en Onbu. Hier vind je meer informatie over de verschillende Draagzak modellen:

Modellen babydragers

Hoe plaats ik mijn Babydrager correct?

Elke Babydrager wordt geleverd met instructies

of onder Draaginstructies

Hoe knoop ik mijn sjaal correct?

Elke Draagdoek wordt geleverd met knoopinstructies.

Je vindt onze instructievideo's hier:

Bindinstructies

Hoe verzorg/was ik mijn kokadi?

Op Onderhoud vindt u veel nuttige tips voor de verzorging van uw kokadi product.

Nieuw: 's Werelds eerste wasmiddel voor Draagzakken

Het bijzonder milieuvriendelijke wasmiddel voor Draagzakken reinigt effectief jacquardstoffen en zorgt voor maximaal kleurbehoud.

Naar het wasmiddel voor Draagzakken >>

Waarom is de bestelhoeveelheid voor sommige artikelen beperkt?

We behouden ons het recht voor om op elk moment artikelen te beperken tot een bepaalde hoeveelheid per huishouden.

Hoe kan ik een voucher inwisselen?

Tijdens het bestelproces kun je de tegoedboncode invoeren in het desbetreffende veld of de tegoedbon selecteren die al is opgeslagen.

Andere vragen

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Gebruik dan ons contactformulier voor andere vragen. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Je bestelling

Ik wil graag op de wachtlijst geplaatst worden voor een product

Laat ons weten in welk product je geïnteresseerd bent, we nemen contact met je op als het gewenste product weer beschikbaar is.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling bekijken in je klantenaccount onder "Mijn bestelling". Je wordt geïnformeerd over elke stap van je bestelling. Bestelproces:

  • Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met alle belangrijke informatie.
  • We bevestigen de ontvangst van de betaling voor je bestelling per e-mail.
  • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzend- en factuurmail.

Heb je als gast besteld? Gebruik dan ons contactformulier:

Wat moet ik doen als ik een artikel ontvang dat ik niet heb besteld?

Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het feit dat uw levering niet correct is aangekomen. Geef ons direct de volgende informatie en stuur ons foto's van het verkeerd geleverde artikel, het pakket en het verzendlabel. We nemen dan onmiddellijk contact met je op.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

  • We versturen je bestelling nadat we je betaling hebben ontvangen.
  • PreOrder producten hebben verschillende levertijden. Deze kun je vinden in de gedetailleerde weergave van de PreOrder producten.
  • Na een succesvolle bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging met alle belangrijke informatie. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail over de verzending en een e-mail over de factuur. Je wordt op de hoogte gehouden van elke stap van je bestelling.

Ik wil twee bestellingen combineren

Helaas bieden we deze service niet aan. We vragen je daarom om te controleren of alle gewenste producten in je winkelmandje zitten voordat je je bestelling plaatst. Houd er rekening mee dat voor elke geplaatste bestelling automatisch verzendkosten in rekening worden gebracht; restitutie achteraf is helaas niet mogelijk.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen

Na elk succesvol afgerond bestelproces sturen we een bestelbevestiging per e-mail. Controleer je spamfilter en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen. Je kunt de status van je bestelling bekijken in je klantenaccount onder "Mijn bestelling".

Ik wil mijn bestelling annuleren

Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je je bestelling volledig annuleren. Helaas zijn gedeeltelijke annuleringen technisch niet mogelijk. Bestellingen kunnen alleen worden geannuleerd als ze nog niet zijn verzonden. Er kunnen hier overlappingen zijn, zodat een annulering ook niet meer mogelijk is als er nog geen verzendbevestiging is verzonden. Wij danken u voor uw begrip. Voor een annulering verzoeken wij u ons zo snel mogelijk de in het contactformulier gevraagde informatie te verstrekken:

Kan ik mijn bestelling later nog aanvullen / wijzigen?

Helaas bieden wij deze service niet. We vragen je daarom om voor het bestellen te controleren of alle gewenste producten in het winkelwagentje zitten. Houd er rekening mee dat voor elke geplaatste bestelling automatisch verzendkosten in rekening worden gebracht; restitutie achteraf is helaas niet mogelijk.

Waarom kan ik mijn bestelling niet zien in mijn klantenaccount?

Naast je klantenaccount kun je ook als gast bestellen. Als je als gast hebt besteld, wordt deze bestelling niet weergegeven in je klantenaccount. Als je je bestellingen wilt zien in je klantenaccount, moet je de bestelling plaatsen vanuit je klantenaccount.

 

Klachten & retouren

Kan ik meerdere bestellingen samen in één pakket versturen? retourneren?

Als je meerdere bestellingen in één pakket terugstuurt, vermeld dan elk bestelnummer bij de retourzending.

Alle verdere informatie over het retourneren van goederen vind je in het herroepingsrecht.

    Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

    Als we je pakket volgens het volgsysteem al hebben ontvangen, geef ons dan wat tijd om de retourzending goed te verwerken. De verwerking van retouren kan tot 10 werkdagen na ontvangst duren.

     

      Verzending

      Wat zijn de verzendkosten?

      Je kunt de verzendkosten vinden in onze verzendkosten tabel in onze tabel met verzendkosten.

      • De verzendkosten zijn een vast bedrag en bestaan uit: Verzendkosten + verpakkingskosten + arbeidskosten
      • Verzendkosten worden per bestelling gemaakt.
      • In sommige gevallen worden bestellingen automatisch gecombineerd tot één levering door het systeem, wat ook in het belang is van ons milieu.
      • Plaats alle gewenste artikelen in één bestelling om meerdere verzendkosten te voorkomen.

      Wat is de verzendstatus van mijn bestelling?

      Het verzendnummer is na verzending ook zichtbaar op je pagina onder "Mijn bestellingen". Als je een bestelling hebt geplaatst zonder klantaccount, neem dan contact met ons op via het contactformulier zodat we je de verzendmail opnieuw kunnen sturen.

      Ik heb twee bestellingen in één pakket ontvangen. Krijg ik verzendkosten terug?

      Soms worden bestellingen automatisch gecombineerd tot één levering door het systeem, wat ook in het belang is van ons milieu. De verzendkosten worden achteraf niet terugbetaald. We vragen je begrip hiervoor.

      • Om meerdere verzendkosten te voorkomen, vragen we je om alle gewenste artikelen in één bestelling te plaatsen.
      • Verzendkosten worden per bestelling in rekening gebracht.
      • De verzendkosten zijn een vast bedrag en bestaan uit: Verzendkosten, verpakkingskosten, arbeidskosten.

      Ik heb geen verzendmail ontvangen

      Het verzendnummer is na verzending ook zichtbaar op je pagina onder "Mijn bestellingen". Als je een bestelling hebt geplaatst zonder klantaccount, geef ons dan de volgende informatie zodat we je de verzendmail opnieuw kunnen sturen.

      Mijn verzendstatus verandert niet

      Als de verzendstatus 48 uur lang niet verandert, geef ons dan alle relevante informatie zodat we de verzendstatus van je bestelling kunnen controleren.

      Uw klantaccount

      Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

      Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je direct bij het inloggen de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruiken om een nieuw wachtwoord toegestuurd te krijgen.

      Ik wil het afleveradres wijzigen

      Helaas is dit technisch niet mogelijk in ons systeem. Controleer daarom altijd of je gegevens correct zijn voordat je je bestelling verzendt. Je kunt tijdens het bestelproces een ander afleveradres opgeven.

      Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

      U kunt uw gegevens direct in uw klantenaccount wijzigen in het gedeelte "Mijn account" onder het punt "Overzicht" worden alle gegevens weergegeven en kunnen deze worden gewijzigd.

      Waar kan ik mijn opgeslagen vouchers zien?

      Als u bent aangemeld bij uw klantenaccount, kunt u uw vouchers zien in het gedeelte "Mijn account" onder het punt "Mijn vouchers".

      Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

      Wachtwoorden kunnen eenvoudig worden gewijzigd in je klantenaccount. Log hiervoor in op je account en klik op persoonlijke gegevens onder "Mijn account". Nu kun je een nieuw wachtwoord aanmaken en moet je dit bevestigen met het huidige wachtwoord.

      Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je bij het inloggen direct de optie "Wachtwoord vergeten?" gebruiken en een nieuw wachtwoord laten toesturen.

      kokadi Sterren & SFP

      Wat is een SFP?

      De kokadi Stalking Free Pass (SFP) stelt je in staat om een felbegeerd product als eerste te bemachtigen. Het is een voorkeursrecht. Je maakt kans op een SFP door deel te nemen aan een van onze wedstrijden, bijvoorbeeld.

      Voorkeursrecht/SFP

      • Voorkeursrechten worden alleen verleend door werknemers van het bedrijf. kokadi uitgegeven, is een overdracht van het voorkeursrecht niet mogelijk.
      • Voorkeursrechten zijn 3 maanden geldig vanaf de datum van uitgifte.
      • Voorkeursrechten kunnen worden gekocht voor elke release in de kokadi Shop, tenzij expliciet wordt vermeld dat het gebruik van een voorkooprecht niet mogelijk is.
      • Het voorkooprecht kan alleen worden toegepast op producten van het bedrijf kokadi worden toegepast.
      • Alleen voorkeursrechten die via het contactformulier worden ingediend, worden in behandeling genomen. via het punt "Hoe kan ik een SFP inwisselen". Andere aanvragen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
      • De orderbevestiging en het betalingsverzoek worden voor vrijgave verzonden.
      • De betalingstermijn voor SFP-bestellingen is 7 dagen na ontvangst van de orderbevestiging.
      • Het voorkeursrecht vervalt na gebruik.
      • Als een product, tegen de verwachting in, niet op voorraad is of het product wordt geannuleerd, kan na voorafgaand overleg opnieuw gebruik worden gemaakt van het voorkeursrecht.
      • Als de bestelling door toedoen van de klant wordt geannuleerd of geretourneerd, blijft het voorkeursrecht vervallen en wordt het niet opnieuw vrijgegeven.

      Wanneer ontvang ik een SFP?

      SFP's worden bijvoorbeeld toegekend in het kader van prijsvragen.

      Hoe kan ik een SFP inwisselen?

      Een beperkt aantal SFP's kan worden ingewisseld voor bepaalde producten. Ze worden chronologisch ingewisseld op basis van de datum van de aanvraag binnen het kader van de quota.

      Om een SFP in te wisselen, vult u van tevoren het volgende contactformulier in en we laten u weten wanneer uw SFP is ingevoerd.

      Verwerking kan alleen worden uitgevoerd als de volgende punten zijn ingevuld in het vrije tekstveld:

      • Ontwerp
      • Model
      • Maat

      Wat zijn kokadi sterren?

      De kokadi sterren zijn een loyaliteitsprogramma. Je verzamelt sterren bij elke aankoop en kunt ze inwisselen bij je volgende bestelling. Voor elke 1 € aan goederenwaarde ontvang je een kokadi-ster. Een kokadi-ster komt overeen met een prijsvoordeel van 0,01 €.

      De sterren worden 4 weken na de besteldatum gecrediteerd.

      Hoe kan ik kokadi sterren verzamelen?

      kokadi-Je verzamelt sterren bij elke bestelling via je klantenaccount in onze online shop.

      • Voor elke 1 € aan goederenwaarde ontvang je een kokadi-ster, die je bij je volgende aankoop kunt inwisselen.
      • De sterren worden 4 weken na de besteldatum gecrediteerd.
      • De kokadi sterren kunnen in stappen van 100 worden ingewisseld.
      • kokadi-Stars kunnen alleen worden verzameld door eindklanten met een klantenaccount.
      • 1 kokadi-Star komt overeen met een prijsvoordeel van 0,01 €.
      • Contante betaling is niet mogelijk.
      • Als de bestelling wordt geannuleerd of (gedeeltelijk) wordt geretourneerd, vervalt de voor deze bestelling ontvangen korting. kokadi-sterren ontvangen voor deze bestelling. Reeds ingewisseld kokadi-sterren die al zijn ingewisseld, worden niet geretourneerd.
      • Houd rekening met onze kokadi Sterren worden na 30 dagen bijgeschreven en zijn dan 45 dagen geldig.

      Hoe kan ik kokadi sterren inwisselen?

      Bij elke bestelling kun je sterren inwisselen die je al hebt verzameld. kokadi Sterren kunnen worden ingewisseld. Dit is hoe het werkt:

      • De verzamelde kokadi-sterren worden weergegeven in het winkelmandje, direct aan het einde van de lijst met artikelen.
      • Gebruik de schuifknop om het gewenste aantal sterren te selecteren. kokadi-sterren en met de knop "kokadi-sterren verwijderen" om te bevestigen.
      • De ingewisselde kokadi-sterren worden dan als een afzonderlijk item weergegeven in de factuurweergave van het winkelmandje als: "kokadiingewisselde -sterren".

      Kan ik kokadi sterren cadeau geven?

      Een overdracht van de kokadi-sterren van een klantenaccount naar een andere klantenaccount is niet mogelijk.

      Waar kan ik mijn kokadi sterrenstatus?

      De verzamelde kokadi-sterren worden weergegeven in de winkelwagen, direct aan het einde van de lijst met artikelen.

      B2B

      Hoe word ik kokadi B2B Partner worden?

      Registreer onder B2B-partner worden en dien de vereiste documenten in. Zo werkt het:

      1. registratie & accreditatie

      Vul ons contactformulier voor nieuwe klanten in. Dit geeft ons alle benodigde gegevens om je te registreren als een kokadi B2B-partner. Na een interne controle activeren we je account als dealer. Met dit account kunt u uw toekomstige bestellingen plaatsen bij kokadi.

      2. catalogus & bestellen

      Na je accreditatie krijg je toegang tot het B2B-gedeelte van onze online shop. Hier presenteren we je ons volledige assortiment inclusief prijzen. Plaats uw kokadi uw gewenste assortiment in onze online shop en gebruik daar de check-out om uw bestelling te versturen. Houd er rekening mee dat de minimale bestelwaarde € 500,- is voor de 1e bestelling. Wij berekenen je individuele kortingsniveau per bestelling. De hoogte van de korting wordt weergegeven in de winkelwagen. De verzendkosten worden ook weergegeven in de winkelwagen.

      Ik heb een vraag over mijn B2B-bestelling

      Je kunt de status van je bestelling bekijken in je klantenaccount onder "Mijn bestelling". Je wordt door ons geïnformeerd over elke stap van je bestelling.

      Bestelproces:

      • Na het succesvol plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging met alle belangrijke informatie.
      • We bevestigen de ontvangst van de betaling voor je bestelling per e-mail.
      • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzend- en factuurmail.

      Heb je nog andere vragen over je bestelling? Neem dan contact met ons op via het contactformulier:

      Hoe kan ik contact opnemen met de B2B-partnerondersteuning?

      We geven u graag persoonlijk advies van ma t/m vr: 9:00 - 12:00 uur op tel.: +49 (0)89 24 88 10 444 (lokaal tarief). Of stuur ons een bericht:

      Professionals

      Wat is kokadi Professioneel?

      We zijn blij dat je je hebt aangemeld voor de kokadi Professional programma! De kokadi Professional Programme is bedoeld voor verloskundigen, draagconsulenten, borstvoedingsconsulenten en iedereen die met moeders en hun baby's werkt. Als kokadi Professional blijf je altijd up-to-date en profiteer je van speciale voorwaarden. We willen je ondersteunen in je roeping!

      Ik wil graag een kokadi Professional

      Registreren als kokadi Professional, moet je het volgende doen:

      1. We hebben een bewijs nodig van je kwalificatie als professional, bijvoorbeeld een trainingscertificaat (scan).
      2. Registreer je met een klantenaccount in onze online shop op www.kokadi.de. Je hebt het klantenaccount nodig om je bestellingen zelfstandig te kunnen plaatsen nadat je bent goedgekeurd als professional. Vertel ons met welk e-mailadres je je klantenaccount hebt aangemaakt.
      3. Babydrager Voer alle relevante informatie in het volgende contactformulier in en upload je bewijs van kwalificatie.
        BELANGRIJK: Vul je straat, huisnummer, postcode, woonplaats en kwalificatie (verloskundige, draagconsulent, borstvoedingsconsulent, ...) in het vrije tekstveld in.

      We zullen dan je aanvraag controleren en je klantenaccount activeren als professional. We informeren je per e-mail en sturen je de vouchercodes voor de demonstraties.

      Ik heb een vraag over mijn Professional bestelling

      Je kunt de status van je bestelling bekijken in je klantenaccount onder "Mijn bestelling". Je wordt geïnformeerd over elke stap van je bestelling. Bestelproces:

      • Na het succesvol plaatsen van je bestelling, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met alle belangrijke informatie.
      • We bevestigen de ontvangst van de betaling voor je bestelling per e-mail.
      • Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een verzend- en factuurmail.

      Heb je nog andere vragen over je bestelling? Stuur ons dan de volgende informatie:

      Zijn er demonstratiebrancards? Hoe kan ik een demonstratiebrancard krijgen?

      Om u te ondersteunen bij uw werk, bieden wij u diverse demonstratiedoeken uit ons standaardassortiment aan met 50% korting op de normale prijs. Registreer u als professional om van dit aanbod te profiteren.

      Hoe kan ik contact opnemen met de professionele ondersteuning?

      We geven u graag persoonlijk advies van ma t/m vr: 9:00 - 12:00 uur op tel.: +49 (0)89 24 88 10 444 (lokaal tarief). Of stuur ons een bericht:

      Zijn er professionele trainingen?

      Op ons hoofdkantoor in Ismaning bij München bieden we regelmatig bijscholing voor professionele medewerkers.
      De actuele data vindt u direct hier hier.

      2010 - 2025 © copyright CookiesGegevensbeschermingAfdruk